• 23-09-2019, 18:48:25
    #1
    hetzner de kullandığım sunucum için ioncube kurmam lazım.
    vesta panel kullanıyorum. yardım edecek birisi var mı ?
  • 23-09-2019, 19:00:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Besiktasliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hetzner de kullandığım sunucum için ioncube kurmam lazım.
    vesta panel kullanıyorum. yardım edecek birisi var mı ?
    İletişim bilgilerinizi gönderin yardımcı olayım.
  • 23-09-2019, 19:14:05
    #3
    Çözülmedi ise PM atın halledeyim