Besiktasliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hetzner de kullandığım sunucum için ioncube kurmam lazım.
vesta panel kullanıyorum. yardım edecek birisi var mı ?
İletişim bilgilerinizi gönderin yardımcı olayım.