• 17-01-2018, 11:52:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba, natro resller hosting kullanan var mı aramızda memnunun musunuz, tavsiye eder misiniz?
  • 17-01-2018, 11:54:53
    #2
    Merhaba;
    6 senedir kullanıyorum tavsiye ederim.
  • 17-01-2018, 11:56:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    FeYyQz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;
    6 senedir kullanıyorum tavsiye ederim.
    hız performans nasıl acaba ve kaç core olanını kullanıyorsunuz?
  • 17-01-2018, 11:59:48
    #4
    Bende kullanıyorum gayet memnunum. Bir problem yaşamadım.
  • 17-01-2018, 12:03:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    FeYyQz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;
    6 senedir kullanıyorum tavsiye ederim.
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kullanıyorum gayet memnunum. Bir problem yaşamadım.
    işlemci vs özellikleri nedir?
  • 17-01-2018, 12:21:15
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben normal limitsiz kurumsal paket host kullanıyorum şu ana kadar sorunum hiç olmadı. Olursa sunucuya geçerim
  • 17-01-2018, 13:56:01
    #7
    semes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işlemci vs özellikleri nedir?
    Bilmiyorum ki yazmıyor destek talebi açıp sorabilirsiniz.
    Çok siteniz varsa 10-20$ a aylık vds kiralamak daha mantıklı olabilir.
  • 17-01-2018, 14:41:06
    #8
    semes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba, natro resller hosting kullanan var mı aramızda memnunun musunuz, tavsiye eder misiniz?
    hosting bilmem ama vds önermem niye derseniz vds alıyorsunuz 40 lira bu sefer cpanel kurmuyolar kursalar da 70 tl lisans alacaksınız diyolar diyorum lisansım var kardeşim yok diyolar kabul etmiyolar onun için vds bi kere daha düşünün
  • 17-01-2018, 14:42:59
    #9
    alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hosting bilmem ama vds önermem niye derseniz vds alıyorsunuz 40 lira bu sefer cpanel kurmuyolar kursalar da 70 tl lisans alacaksınız diyolar diyorum lisansım var kardeşim yok diyolar kabul etmiyolar onun için vds bi kere daha düşünün
    kendi lisansın ile kendi sunucuna kurulum yapabilirsiniz. Onlar kurulum yapmaz ki.