Arkadaşlar merhaba, natro resller hosting kullanan var mı aramızda memnunun musunuz, tavsiye eder misiniz?
hosting bilmem ama vds önermem niye derseniz vds alıyorsunuz 40 lira bu sefer cpanel kurmuyolar kursalar da 70 tl lisans alacaksınız diyolar diyorum lisansım var kardeşim yok diyolar kabul etmiyolar onun için vds bi kere daha düşünün