• 30-07-2006, 15:19:53
    #1
    Örneğin , "İngilizce Sözlük" şeklindeki bir söz öbeği her mesaj için sizin sitenize link olacaktır.Yani kullanıcılar İngilizce sözlük yazdıkları vakit , bu söz öbeği otomatik olarak sizin sitenize "text link" şeklinde tanımlanacaktır.

    Bende kendi forum sitemizde böyle bir reklam uygulaması düşündüm.Bunun, hem reklam verene, hem reklam alana ,hemde kullanıcıya bir çok artısı olacaktır.

    Fiyatlandırma ve Koşullar

    *Sitemize ön tanımlı kelime eklemek,6 ay için , 1 ytl dir( başlangıç fiyatları.)
    *Siteler 6 aylık dilimler halinde eklenecektir.
    *Sadece söz öbekleri kabul edilecektir.Tek başına kelimelere bu reklamlar uygulanmaz.
    *Site karmaşası olmasın diye,kotalar sınırlı tutulacaktır.
    *Benzer söz öbeklerine 2. ve daha fazla derecede reklam verilmeyecektir.


    İletişim ( Mail ) : eniser@gmail.com
  • 03-08-2006, 17:19:59
    #2
    Fiyatları biraz düşürdüm

    Hosting = 6 ay--------- 3 ytl
    Karate = 6 ay---------- 1 ytl
    Taekwondo = 6 ay----- 1 ytl
    Tekvando= 6 ay-------- 1 ytl
    Resim ekle=6 ay--------1 ytl
    Resim yükle=6 ay-------1 ytl
    Bebek resim=6 ay-------1 ytl
    Araba resim=6 ay-------1 ytl
    Ünlüler=6 ay------------2 ytl

    Not: "Resim ekle" kelimesi satın alındığı vakit ,linkiniz , "resim eklemek" , "resim ekledim" , "nasıl resim eklerim" gibi içerisinde bir şekilde "resim ekle" söz öbeğinin geçtiği tüm kelimelere tanımlanır.
    Bebek resimleri , bebek resimi gibi ...
    Bu itibarla 1 kelime satın alarak , onlarca permütasyon hesabınca link verilmiş olacaktır.

    Yukarıdaki kelimeler örnek olsun diye yazılmıştır.Benzer söz öbeklerini üreterek reklam isteyebilirsiniz.

    Sevgi ve saygılarımla.
  • 04-08-2006, 15:52:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    msninizi alabilirmyim
  • 04-08-2006, 19:13:59
    #4
    Yine yaptın yapacagını
    Ellerine saglık guzel olmus
  • 07-08-2006, 12:32:44
    #5
    eniser@gmail.com
    forumculuk@hotmail.com
    msn adreslerinden bana ulaşabilirsiniz.Msn ye pek sık giremiyorum malesef.
    Kaan ben elimden geleni yapıyorum Fiyatları da yapılabilecek en düşük seviyeye çekmeme rağmen pek rağbet görmedi nedense.
    Ama bu sistem uzun süre devam edecek.Bendeki zeka ve potansiyeli yakında keşfedecekler

    İşin şakası bir yana.Yazıyı bu kadar uzun tutmanın tek nedeni, başkalarınında benzer projeler yapması.Yoksa buradan alacağım bir kaç milyon ne beni zengin eder, nede başkalarını fakir eder
  • 07-08-2006, 13:33:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Roman gibi Yazmışsın Kim Okuyacak Hepsini?Tabi Rağbet Olmaz
  • 07-08-2006, 13:45:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sen Kaan Abimisin?
  • 07-08-2006, 14:17:33
    #8
    Ben Kaan değilim
    Kaan senin 3 mesaj üstündeki kullanıcı
  • 07-08-2006, 15:05:24
    #9
    Buyrun bnm Kaan Abi

    Bu arada bunu herscripte nasıl monte edebiliriz?Konusalım senle bunu ama msnde goremiyorum seni