eniser@gmail.com
forumculuk@hotmail.com
msn adreslerinden bana ulaşabilirsiniz.Msn ye pek sık giremiyorum malesef.
Kaan ben elimden geleni yapıyorum Fiyatları da yapılabilecek en düşük seviyeye çekmeme rağmen pek rağbet görmedi nedense.
Ama bu sistem uzun süre devam edecek.Bendeki zeka ve potansiyeli yakında keşfedecekler

İşin şakası bir yana.Yazıyı bu kadar uzun tutmanın tek nedeni, başkalarınında benzer projeler yapması.Yoksa buradan alacağım bir kaç milyon ne beni zengin eder, nede başkalarını fakir eder