• 10-12-2021, 20:12:29
    #1
    Değerli r10 halkını selamlıyorum. Mobil uygulama üzerinden bir türlü çekim talebinde bulunamiyorum. Web sürümden de kartımı istiyor girdiğimde kabul etmiyor. Ancak firmaici transfer var sanırım. Yardımcı olabilecek var mı?
  • 10-12-2021, 20:16:49
    #2
    Conbasede paranızı xlm ile binanceye aktarabilirsiniz.Ordanda binance try çekip alabilirsiniz.
  • 10-12-2021, 20:17:42
    #3
    lexaion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Conbasede paranızı xlm ile binanceye aktarabilirsiniz.Ordanda binance try çekip alabilirsiniz.
    hocam sorun orda işte xlm yaptım ancak çekmek istediğimde sadece rehberdekilere yaptırtıyor. memo adres vs göstermiyor. kyc de yaptım ancak görünmüyor garip şekilde
  • 10-12-2021, 20:48:42
    #4
    Şuan anlık sorun olabilir.

    Tak diye işlem yapan site 30 dk dır XLM çekimimi bekletiyor... Bi garip bir kaç saatir kart falanda onaylatamadım bugün lanet siteye...
  • 10-12-2021, 21:51:34
    #5
    Coin base su gunlerde bedava para verdigi icin devamli sorunlar var tabiki bu sorunlar bilerek yapiliyor.Cogu kisi kayit oluyor kimlik kontrolunu kabul ediyor ama islem yaparken tekrar kimlik kontrolune yonlendiriyor. Kimseye coinbasede islem yapmayi tavsiye etmem birde alim satim ucretleri asiri yuksek mesela 100 euroluk xlm yada baska bir coin aliminda en az 4 euro ucret aliyor tavsiye edilir bir site degil.
  • 11-12-2021, 07:09:27
    #6
    flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coin base su gunlerde bedava para verdigi icin devamli sorunlar var tabiki bu sorunlar bilerek yapiliyor.Cogu kisi kayit oluyor kimlik kontrolunu kabul ediyor ama islem yaparken tekrar kimlik kontrolune yonlendiriyor. Kimseye coinbasede islem yapmayi tavsiye etmem birde alim satim ucretleri asiri yuksek mesela 100 euroluk xlm yada baska bir coin aliminda en az 4 euro ucret aliyor tavsiye edilir bir site degil.
    Hocam öncelikle site 2 kere kimlik kontrolu istiyor. 1. olan hemen onaylanıyor zaten fake kimlik atsanız bile. 2. Onayı biraz geç oluyor oda sahtemi değil mi ondan dolayı teker teker bakılıyor. 3-7 gün sürüyor bu süreç. Artı olarak xlm ücreti felan kesmiyor. Kendim bugün 100xlm binance hesabıma aktardım 0 kesinti.
  • 11-12-2021, 11:42:41
    #7
    PMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle site 2 kere kimlik kontrolu istiyor. 1. olan hemen onaylanıyor zaten fake kimlik atsanız bile. 2. Onayı biraz geç oluyor oda sahtemi değil mi ondan dolayı teker teker bakılıyor. 3-7 gün sürüyor bu süreç. Artı olarak xlm ücreti felan kesmiyor. Kendim bugün 100xlm binance hesabıma aktardım 0 kesinti.
    Xlm gonderim ucretsiz istedigin yere gonderebilirsin benim dedigim hesaba kartla yada kartsiz euro yada usd para gonderip siteden xlm yada herhangi bir coin aldiginizda kesinti ucreti %4 aliyor yani 100 euroluk herhangi bir coin alinca 4 euro kesinti yapiyor bu miktar bence cok ayrica coinbaseyi 7 yildir kullaniyorum.
  • 13-12-2021, 06:07:24
    #8
    flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xlm gonderim ucretsiz istedigin yere gonderebilirsin benim dedigim hesaba kartla yada kartsiz euro yada usd para gonderip siteden xlm yada herhangi bir coin aldiginizda kesinti ucreti %4 aliyor yani 100 euroluk herhangi bir coin alinca 4 euro kesinti yapiyor bu miktar bence cok ayrica coinbaseyi 7 yildir kullaniyorum.
    Pardon hocam yanlış anlamışım. Kusura bakmayınız
  • 13-12-2021, 08:58:43
    #9
    OrunnYzlm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sorun orda işte xlm yaptım ancak çekmek istediğimde sadece rehberdekilere yaptırtıyor. memo adres vs göstermiyor. kyc de yaptım ancak görünmüyor garip şekilde
    banada olmuştu ada ya çevirdim sonrasında binance ada adresi kopyala yaptım yapıştırmama izin vermedi bu sefer sonra arkadaşın ada adresini whatsaptan atmasını istedim whatsaptan kopyaladım bu sefer yapıştırmama izin verdi ona gönderdim