Değerli r10 halkını selamlıyorum. Mobil uygulama üzerinden bir türlü çekim talebinde bulunamiyorum. Web sürümden de kartımı istiyor girdiğimde kabul etmiyor. Ancak firmaici transfer var sanırım. Yardımcı olabilecek var mı?