• 26-11-2020, 13:37:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    bıtay a kendımız kayıt olduktan sonra referansımızdan para kazanmak ıcın referansımızın sadece tc onayı yapması yeterlımı yoksa e devlet adres yapmasıdamı lazım
  • 26-11-2020, 13:37:41
    #2
    benim böyle bir konum yok diyordum korktum hocam yapma böyle şeyler
  • 26-11-2020, 13:38:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Reinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim böyle bir konum yok diyordum korktum hocam yapma böyle şeyler
    ooo
  • 26-11-2020, 13:38:48
    #4
    Tc ve tel yeterli
  • 26-11-2020, 13:43:33
    #5
    İlk 2 onay adımını tamamlamaları yeterli, 3. adım olan BARKOD onayının sadece çekim yapabilmesi için gereği var.
  • 26-11-2020, 14:10:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    oguzyasinbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk 2 onay adımını tamamlamaları yeterli, 3. adım olan BARKOD onayının sadece çekim yapabilmesi için gereği var.
    peki kayıt olunca hemen yansıyorömmu 2 kişiy kayıt ettırdım 30 dakikadır bişe yok
  • 26-11-2020, 14:12:11
    #7
    jokzillax1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki kayıt olunca hemen yansıyorömmu 2 kişiy kayıt ettırdım 30 dakikadır bişe yok
    Kayıt ettirdiğiniz kişi eğer davet kodunuzla kayıt olmuşsa önce davet ettiklerinizde yanında siyah yuvarlak (onaysız) şekilde görünür.
    Onay yaptıktan sonra o siyah yuvarlak yeşile döner.
    Eğer numara görünmüyorsa davet kodunuz ile kayıt olmamıştır veya size olacağını söylediyse de belki de daha önceden kayıtlıdır.
    Çünkü Bitay'a kayıt olmayan kalmadı sanırım.