oguzyasinbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk 2 onay adımını tamamlamaları yeterli, 3. adım olan BARKOD onayının sadece çekim yapabilmesi için gereği var.
peki kayıt olunca hemen yansıyorömmu 2 kişiy kayıt ettırdım 30 dakikadır bişe yok