• 08-03-2018, 14:08:51
    #46
    ali06han adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://prntscr.com/iofwe1
    Benimde aynı hocam 5-6 gün oldu processing diyor hesabıma geçmedi
    Sizin dediginizle benim dediğim çok farklı hocam. Bana kazandigim tokenler yansımadı
  • 09-03-2018, 11:53:03
    #47
    tüm işlemleri yaptık
    ''Your order has been received and is now being processed. Your order details are shown below for your reference:''
    cüzdana gelmesini bekliyorduk, kaç gündür hareket yoktu. şimdi koinler ana hesapta görünüyor tekrar. git gel derken kaybetmeselerde, sistem şuan çok amatör işliyor ne yazık ki..
  • 09-03-2018, 12:05:20
    #48
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüm işlemleri yaptık
    ''Your order has been received and is now being processed. Your order details are shown below for your reference:''
    cüzdana gelmesini bekliyorduk, kaç gündür hareket yoktu. şimdi koinler ana hesapta görünüyor tekrar. git gel derken kaybetmeselerde, sistem şuan çok amatör işliyor ne yazık ki..
    Benimde tekrar hesabıma gelmiş
  • 12-03-2018, 20:30:28
    #49
    Arkadaşlar; türk temsilci 15 Martta tüm sistemin birleşeceğini söyledi. 0
  • 13-03-2018, 00:02:00
    #50
    wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar; türk temsilci 15 Martta tüm sistemin birleşeceğini söyledi. 0
    bu adama bi soru ben soramadım arkadş ya. Telegramda özel mesajı kapalı ana kanaldan sorunca da nickinde reklam var onu kaldır yoksa seni banlarız diyorlar bir soru soracağım diye bountysine girdiğim adamların reklamını mı kaldıracağım sen sormuşsun bu iyi oldu.

    Birde türkiye'ye ne zaman alışveriş seçenekleri ekleyip ne zaman borsa girişleri yapılacak bunlarıda öğrenirseniz iyi olur. Elin afrikasına bile alışveriş seçenekleri sundular avrupa ve bizde hala tık yok
  • 13-03-2018, 13:06:07
    #51
    david67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu adama bi soru ben soramadım arkadş ya. Telegramda özel mesajı kapalı ana kanaldan sorunca da nickinde reklam var onu kaldır yoksa seni banlarız diyorlar bir soru soracağım diye bountysine girdiğim adamların reklamını mı kaldıracağım sen sormuşsun bu iyi oldu.

    Birde türkiye'ye ne zaman alışveriş seçenekleri ekleyip ne zaman borsa girişleri yapılacak bunlarıda öğrenirseniz iyi olur. Elin afrikasına bile alışveriş seçenekleri sundular avrupa ve bizde hala tık yok
    Hocam türkçe mail atın support@actioncoin.io buradan cevap veriyor arkadaş.
  • 13-03-2018, 14:43:39
    #52
    1 kişi sorsun da buraya da bilgi versin. En önemlisi borsaya giriş tarihi. Girer girmez satmak mantıklı olabilir ama binance gibi borsalara girerse ki ben bitrexxe gireceğini düşünüyorum fiyat pek düşmeyebilir. Btw gibi olmaz yani.
  • 14-03-2018, 01:36:16
    #53
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kişi sorsun da buraya da bilgi versin. En önemlisi borsaya giriş tarihi. Girer girmez satmak mantıklı olabilir ama binance gibi borsalara girerse ki ben bitrexxe gireceğini düşünüyorum fiyat pek düşmeyebilir. Btw gibi olmaz yani.
    soru: Merhabalar, afrika için birçok alışveriş seçeneği eklendiğini farkettim. Acaba bu seçenekler Türkiye içinde eklenecek mi ve eklenecekse belirli bir tarih var mı? Bunun yanı sıra referanslardan kazandığımız action'ları cüzdanımıza ne zaman çekebileceğiz ve bununlada beraber borsa girişleri hakkında bir bilgi vermeniz mümkün müdür? Şimdiden teşekkür ederim


    cevap: Türkiye ile ilgili yerler de eklenecek onay sürecindeler. bu hafta sonuna kadar cüzdanlara çekmeye başlayacağız.
    Borsalarla ilgili an itibari ile bir gelisme yok. oldugunda haber verilecek.
  • 16-03-2018, 13:46:56
    #54
    Arkadaşlar ana sitede Token transferi bölümü aktif olmuş bilginize.