Arkadaşlar; türk temsilci 15 Martta tüm sistemin birleşeceğini söyledi. 0
bu adama bi soru ben soramadım arkadş ya. Telegramda özel mesajı kapalı ana kanaldan sorunca da nickinde reklam var onu kaldır yoksa seni banlarız diyorlar

bir soru soracağım diye bountysine girdiğim adamların reklamını mı kaldıracağım

sen sormuşsun bu iyi oldu.
Birde türkiye'ye ne zaman alışveriş seçenekleri ekleyip ne zaman borsa girişleri yapılacak bunlarıda öğrenirseniz iyi olur. Elin afrikasına bile alışveriş seçenekleri sundular avrupa ve bizde hala tık yok