Her yeni gün; Yeni bir düş ve bir düş fırçası… Her gün bir umutla uyanır insan, kıpır kıpır olur içi , tonlarca sıkıntısı olsa bile aklına gelmez başını yastıktan kaldırırken. Bu gün O’nun günüdür. Hayallerini elde edebilir belki. Bir mucize olabilir. -Mİ ?- Umutlanır ve tatlı bir telaÅŸa kapılır, fakat çok sürmez bu telaÅŸe. Yüze vurulan ilk su alır içindeki kıpırtıyı, ikincisi ufak da olsa hatırlatır sıkıntıları, üçüncüsü, zaten anlatılmaz… Ardından düş fırçaları çıkar sahneye. Birer birer fırçalar düşlerinizi gerçeklerle. Düşleriniz temizlendikçe acı gerçekler görünür iyice, artık umut da kalmamıştır içinde. Günün bitmesine saatler vardır daha, umutsuz, ümitsiz bir günün bitmesine… Gelin düş fırçalarını kıralım, düş maÄŸcununu sıkalım ortasından ! Ama unutmadan, uzun süre fırçalanmayan düşler fırçalandığında kanatabilir insanı…
http://soylemesemiydimacaba.wordpres...5/dus-fircasi/
Nacizane karalamamdır...
Düş Fırçası...
8
●685
- 25-04-2010, 13:45:56
- 08-05-2010, 20:49:58yazmışın yazmışın sonundada noktayı koymuşsun..

yüreğine sağlık kardeşim.
- 28-05-2010, 13:09:58Çok teşekkür ederim yorumlarınız için. Umarım ilerleme kaydederim.
- 28-05-2010, 14:37:47Çok teşekkür ederim yorumunuz içinMMS! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2010, 16:51:50Evet ismi ben buldum o kitap ile ilgili bir bilgim yok. Hatta ilk önce ismi buldum ardından isme uygun yazdımAhmetlksz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler güzel düşünceleriniz için.

