• 25-04-2010, 13:45:56
    #1
    Her yeni gün; Yeni bir düş ve bir düş fırçası… Her gün bir umutla uyanır insan, kıpır kıpır olur içi , tonlarca sıkıntısı olsa bile aklına gelmez başını yastıktan kaldırırken. Bu gün O’nun günüdür. Hayallerini elde edebilir belki. Bir mucize olabilir. -Mİ ?- Umutlanır ve tatlı bir telaÅŸa kapılır, fakat çok sürmez bu telaÅŸe. Yüze vurulan ilk su alır içindeki kıpırtıyı, ikincisi ufak da olsa hatırlatır sıkıntıları, üçüncüsü, zaten anlatılmaz… Ardından düş fırçaları çıkar sahneye. Birer birer fırçalar düşlerinizi gerçeklerle. Düşleriniz temizlendikçe acı gerçekler görünür iyice, artık umut da kalmamıştır içinde. Günün bitmesine saatler vardır daha, umutsuz, ümitsiz bir günün bitmesine… Gelin düş fırçalarını kıralım, düş maÄŸcununu sıkalım ortasından ! Ama unutmadan, uzun süre fırçalanmayan düşler fırçalandığında kanatabilir insanı…

    http://soylemesemiydimacaba.wordpres...5/dus-fircasi/


    Nacizane karalamamdır...
  • 08-05-2010, 20:46:45
    #2
    eğer sen yazı isen tebrik ederim hosuma gitti aldım word e
  • 08-05-2010, 20:49:58
    #3
    yazmışın yazmışın sonundada noktayı koymuşsun..

    yüreğine sağlık kardeşim.
  • 28-05-2010, 13:09:58
    #4
    Çok teşekkür ederim yorumlarınız için. Umarım ilerleme kaydederim.
  • 28-05-2010, 14:10:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    betimleme çok güzel.
  • 28-05-2010, 14:37:47
    #6
    MMS! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    betimleme çok güzel.
    Çok teşekkür ederim yorumunuz için
  • 28-05-2010, 20:08:18
    #7
    yazınız güzel olmuş, kaleminize sağlık
    Bu arada facede bir grup vardı, düş ağrısı diye, orası geldi aklıma
  • 03-06-2010, 15:02:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel yazmıssınız ismi de sizmi buldunuz ?
    Düş fırçası bir kitap ismi de o bakımdan sordum...
  • 05-06-2010, 16:51:50
    #9
    Ahmetlksz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel yazmıssınız ismi de sizmi buldunuz ?
    Düş fırçası bir kitap ismi de o bakımdan sordum...
    Evet ismi ben buldum o kitap ile ilgili bir bilgim yok. Hatta ilk önce ismi buldum ardından isme uygun yazdım Çok teşekkürler güzel düşünceleriniz için.