Her yeni gün; Yeni bir düş ve bir düş fırçası… Her gün bir umutla uyanır insan, kıpır kıpır olur içi , tonlarca sıkıntısı olsa bile aklına gelmez başını yastıktan kaldırırken. Bu gün O’nun günüdür. Hayallerini elde edebilir belki. Bir mucize olabilir. -Mİ ?- Umutlanır ve tatlı bir telaşa kapılır, fakat çok sürmez bu telaşe. Yüze vurulan ilk su alır içindeki kıpırtıyı, ikincisi ufak da olsa hatırlatır sıkıntıları, üçüncüsü, zaten anlatılmaz… Ardından düş fırçaları çıkar sahneye. Birer birer fırçalar düşlerinizi gerçeklerle. Düşleriniz temizlendikçe acı gerçekler görünür iyice, artık umut da kalmamıştır içinde. Günün bitmesine saatler vardır daha, umutsuz, ümitsiz bir günün bitmesine… Gelin düş fırçalarını kıralım, düş mağcununu sıkalım ortasından ! Ama unutmadan, uzun süre fırçalanmayan düşler fırçalandığında kanatabilir insanı…

http://soylemesemiydimacaba.wordpres...5/dus-fircasi/


Nacizane karalamamdır...