Gitar Çalabilen Arkadaşlar Yardım
11
●630
- 12-04-2010, 00:16:14Merhaba arkadaşlar 10-11 şarkılık ufak bi internet albümü yapmayı düşünüyorum.bu konuda gitar çalabilen arkadaşlardan yardım bekliyorum birde kayıt için gerekli program vs.. mevcutsa harika olur konu altında yazarsanız dönüş yapabilirim.teşekkür ederim
- 20-04-2010, 23:36:48Yani bana müzik lazım üzerine ses kayıt yapacağım hocam._VegaS_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2010, 05:50:32Üzerinde istediğiniz düzenlemeyi yapabileceğiniz bir program zaten belirttiğim... Ancak illa birkaç profeyonel kayıt yapıcam diyorsan bu işi iyi bilenlere danış derim...videolarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2010, 10:17:32Eğer bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursa çok sevinirim.10 adet şarkı kayıt olacak._VegaS_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2010, 22:20:56Üyeliği durdurulduADOBE AUDITION`dan baska hic bir programi tavsiye etmiyorum, cok kaliteli kayit yapiyor, neredeyse studyo kalitesinde mubarek.
- 25-04-2010, 00:52:28Bu program hakkında bilgisi olupta yardımcı olmak isteyen varmı ?HatayMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle