• 12-04-2010, 00:16:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar 10-11 şarkılık ufak bi internet albümü yapmayı düşünüyorum.bu konuda gitar çalabilen arkadaşlardan yardım bekliyorum birde kayıt için gerekli program vs.. mevcutsa harika olur konu altında yazarsanız dönüş yapabilirim.teşekkür ederim
  • 19-04-2010, 19:48:35
    #2
    gitardersivideo.com a takıl ordan istediğin programı bulursun
  • 20-04-2010, 23:32:31
    #3
    senator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gitardersivideo.com a takıl ordan istediğin programı bulursun
    Teşekkür ederim.
  • 20-04-2010, 23:35:09
    #4
    cubase kayıt için sana her türlü olanağı sağlar geçen sene bir dönem uğraşmıştık hayal edebildiğin herşeyi yapabiliyorsun bunu gördüm yani
  • 20-04-2010, 23:36:48
    #5
    _VegaS_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cubase kayıt için sana her türlü olanağı sağlar geçen sene bir dönem uğraşmıştık hayal edebildiğin herşeyi yapabiliyorsun bunu gördüm yani
    Yani bana müzik lazım üzerine ses kayıt yapacağım hocam.
  • 21-04-2010, 05:50:32
    #6
    videolarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani bana müzik lazım üzerine ses kayıt yapacağım hocam.
    Üzerinde istediğiniz düzenlemeyi yapabileceğiniz bir program zaten belirttiğim... Ancak illa birkaç profeyonel kayıt yapıcam diyorsan bu işi iyi bilenlere danış derim...
  • 21-04-2010, 10:17:32
    #7
    _VegaS_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzerinde istediğiniz düzenlemeyi yapabileceğiniz bir program zaten belirttiğim... Ancak illa birkaç profeyonel kayıt yapıcam diyorsan bu işi iyi bilenlere danış derim...
    Eğer bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursa çok sevinirim.10 adet şarkı kayıt olacak.
  • 24-04-2010, 22:20:56
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ADOBE AUDITION`dan baska hic bir programi tavsiye etmiyorum, cok kaliteli kayit yapiyor, neredeyse studyo kalitesinde mubarek.
  • 25-04-2010, 00:52:28
    #9
    HatayMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ADOBE AUDITION`dan baska hic bir programi tavsiye etmiyorum, cok kaliteli kayit yapiyor, neredeyse studyo kalitesinde mubarek.
    Bu program hakkında bilgisi olupta yardımcı olmak isteyen varmı ?