Merhaba arkadaşlar 10-11 şarkılık ufak bi internet albümü yapmayı düşünüyorum.bu konuda gitar çalabilen arkadaşlardan yardım bekliyorum birde kayıt için gerekli program vs.. mevcutsa harika olur konu altında yazarsanız dönüş yapabilirim.teşekkür ederim