• 05-11-2009, 06:05:03
    #19
    Tek kelimeyle müthiş Teknohaberci. Böyle yazıların varsa blogun vs takip etmek isterim. Eğer yayınlarsam mutlaka nickini altına yazacağım.
    Hep düşündüğüm kafa yorduğum ama tam olarak bu şekilde ifade edemediğim bir durumdu. Yazın sayesinde tam olarak hakim oldum konuya. Bunu Facebook Notlarımda paylaşacağım yarın. +++
  • 05-11-2009, 07:37:31
    #20
    bu herkese yazilmis galiba ya banada uydu
  • 05-11-2009, 08:05:50
    #21
    "hem yarabandım, hem yaram. Bitsin artık gönülçelen..."
  • 05-11-2009, 18:05:25
    #22
    sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek kelimeyle müthiş Teknohaberci. Böyle yazıların varsa blogun vs takip etmek isterim. Eğer yayınlarsam mutlaka nickini altına yazacağım.
    Hep düşündüğüm kafa yorduğum ama tam olarak bu şekilde ifade edemediğim bir durumdu. Yazın sayesinde tam olarak hakim oldum konuya. Bunu Facebook Notlarımda paylaşacağım yarın. +++
    Kişisel bloğum var aslında ama yeterince ilgilenemiyorum Belki yeterince ilgilendiğimde adresi veririm

    Beğenmeniz beni mutlu ediyor.

    Alıntılayan arkadaşlar kaynak gösterdiğinde, daha bir mutlu oluyorum
  • 05-11-2009, 18:11:25
    #23
    Alıntı yaptım ve Kaynak gösterdim.
  • 05-11-2009, 22:26:20
    #24
    Silvers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıntı yaptım ve Kaynak gösterdim.
    Nerde acaba