Tek kelimeyle müthiş Teknohaberci. Böyle yazıların varsa blogun vs takip etmek isterim. Eğer yayınlarsam mutlaka nickini altına yazacağım.
Hep düşündüğüm kafa yorduğum ama tam olarak bu şekilde ifade edemediğim bir durumdu. Yazın sayesinde tam olarak hakim oldum konuya. Bunu Facebook Notlarımda paylaşacağım yarın. +++
Yarabandı Mısınız?
23
●1.344
- 05-11-2009, 18:05:25Kişisel bloğum var aslında ama yeterince ilgilenemiyorumsesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki yeterince ilgilendiğimde adresi veririm 
Beğenmeniz beni mutlu ediyor.
Alıntılayan arkadaşlar kaynak gösterdiğinde, daha bir mutlu oluyorum