Tek kelimeyle müthiş Teknohaberci. Böyle yazıların varsa blogun vs takip etmek isterim. Eğer yayınlarsam mutlaka nickini altına yazacağım.
Hep düşündüğüm kafa yorduğum ama tam olarak bu şekilde ifade edemediğim bir durumdu. Yazın sayesinde tam olarak hakim oldum konuya. Bunu Facebook Notlarımda paylaşacağım yarın. +++