Arabeskin büyük ustasından muazzam bir yorum.Müslüm baba da söylemişti ama ali tekintüre ağabeyimizin yorumu bambaşka.
Kendisini rahmetle anıyoruz,Allah rahmet eylesin.
https://youtu.be/TxTF5qi6ni4?si=dGEonhool5Gfqnfb
Sen hep benimsin
5
●206
- 13-01-2026, 01:14:25Azer Bülbül'ü andırmıyor mu sesi?SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2026, 01:17:57Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=Vr_f...&start_radio=1
bu daha çok benziyor abi

