Arabeskin büyük ustasından muazzam bir yorum.Müslüm baba da söylemişti ama ali tekintüre ağabeyimizin yorumu bambaşka.
Kendisini rahmetle anıyoruz,Allah rahmet eylesin.

https://youtu.be/TxTF5qi6ni4?si=dGEonhool5Gfqnfb