• 29-12-2025, 02:34:57
    #10
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarkılar güzel, ama rap değil. Sago'ya laf yok, ama bunlar hakikaten rap değil.
    Sanırım yanlış anlaşılmışım, bu Blok3'ün yapmış olduğu Türkçe Rap demek istemedim. Ben Blok3'ün tarzını o yukardaki kendine rapçiyim diyenlerle aynı sanıyordum, hiç açıp dinlemedim. Block3'ün yaptığı rapten ziyade slow bir müzik diyebiliriz.
  • 29-12-2025, 02:55:12
    #11
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldschool Türkçe Rap dinleyerek büyüdüğüm için, çok daha fazla örnek verebilirim ama Uzi, Batuflex, Çakal tarzındaki arkadaşlar benim tarzım değil.

    Blok3'e ön yargıyla yaklaştım ve hiç dinlememiştim bugüne kadar. Tabi beğenmediğim parçaları var. Ancak aşağıdaki parçaların bugün müptelası oldum diyebilirim.


    https://www.youtube.com/watch?v=Y9AXKgqGwN4



    https://www.youtube.com/watch?v=_JfRAe4fbEE



    https://www.youtube.com/watch?v=JWLWczFtCag
    insanı öyle bir bağlıyor ki şarkıları dinlemediğinde bile ağzında mırıldanıyor insan
  • 29-12-2025, 03:13:19
    #12
  • 29-12-2025, 04:01:41
    #13
    https://youtu.be/dnGmLka02sI?si=DDZ9lP9-0V87oenx



    https://youtu.be/7YZ2JmMUUg8?si=1mguqn_tSzf8SqOc


    Sanat ve sanatçılar bunlardır.Bir gün herkes bu üstadları dinlemediği için üzülecek. Özellikle bizden sonraki nesil.Hayatın kendisi hepsi.
  • 29-12-2025, 04:02:02
    #14
    Başka zamanda tek başına ünlenmiş olsa kimse antipati duymazdı ama millet lvbel C5 gibi isimlerle aynı dönemde çıktığı için ne olursa olsun bu antipati olacak.

    Spotify engelleme gibi özelliği varda saçma sapan insanları dinlemek zorunda kalıyoruz
  • 29-12-2025, 05:48:58
    #15
    İrem derici shortsları sonrası herkes bir şans vermeye başladı
  • 29-12-2025, 06:15:55
    #16
    Bi yerden start verildiyse Motive de şans verilebilecek isimlerden. 22 ve romantik albümü sağlamdır
  • 29-12-2025, 06:23:34
    #17
    Blok3 severim. Hatta ilk hareketleri parçaları ve bu paylaştığınız şarkıları da severim. Yaklaşık 26 27 senedir sadece rap dinleyen birisi olarak son parçaların RAP olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim.

    Bir dönem SEMİCENK bu rüzgarın bir kenarından tuttu. Ona söyledikleri zaman RAP yapmadığını açık açık belirtmişti. Dark Pop dediğimiz türün alt türüdür. Sadece lokalizasyondan kaynaklı olarak daha yöresel tatlar bulabildiğimiz için arabesk türüyle eşleştirebiliriz.

    RAP = Ritmik Amerikan Şiiri

    Ne yazık ki bu parçalar ne ritmik ne amerikan ne şiir

    O yüzden RAP yapmış olması ya da RAP kültüründe olması ya da RAP kültüründen birileriyle bu işi yapmış olması bu parçaları RAP şarkısı yapmıyor.

    Şarkılar güzel mi? Güzel.. Ben de dinliyor muyum? Dinliyorum.
  • 29-12-2025, 07:31:49
    #18
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Uzi hepsinin bin gömlek üstüdür hocam