Blok3 severim. Hatta ilk hareketleri parçaları ve bu paylaştığınız şarkıları da severim. Yaklaşık 26 27 senedir sadece rap dinleyen birisi olarak son parçaların RAP olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim.
Bir dönem SEMİCENK bu rüzgarın bir kenarından tuttu. Ona söyledikleri zaman RAP yapmadığını açık açık belirtmişti. Dark Pop dediğimiz türün alt türüdür. Sadece lokalizasyondan kaynaklı olarak daha yöresel tatlar bulabildiğimiz için arabesk türüyle eşleştirebiliriz.
RAP = Ritmik Amerikan Şiiri
Ne yazık ki bu parçalar ne ritmik ne amerikan ne şiir
O yüzden RAP yapmış olması ya da RAP kültüründe olması ya da RAP kültüründen birileriyle bu işi yapmış olması bu parçaları RAP şarkısı yapmıyor.
Şarkılar güzel mi? Güzel.. Ben de dinliyor muyum? Dinliyorum.