• 30-03-2025, 01:42:05
    #1
    https://youtu.be/Z30emKfZ-ck?si=UyOIVAwggkMTTfvn


    Bu adamın kötü şarkısı yok be.
  • 30-03-2025, 01:45:11
    #2
    Adamın o kadar Çıktık Yollara Şarkısı var,100. yıl marşı var gidip bir tane bile story atmadı ''susmayın sanatçılar buydu işte kitleniz'' , ''beni dinler devrimci gençler''
    Norm Ender fanlığımı bitirdim
  • 30-03-2025, 01:48:44
    #3
    Evet norm son yıllarda bozdu keşke eski normu sahnede görebilseydik.

    Ben yinede bu adama hala hayranım yani o ciktik yine yollara şarkısını o sene bu adam harici kimse paylaşamazdi.
  • 30-03-2025, 02:15:04
    #4
    🏆 Wordpress Uzmanı
    KORAYGT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın o kadar Çıktık Yollara Şarkısı var,100. yıl marşı var gidip bir tane bile story atmadı ''susmayın sanatçılar buydu işte kitleniz'' , ''beni dinler devrimci gençler''
    Norm Ender fanlığımı bitirdim
    DeFacto gibi reklamları nasıl alacaktı taraf tutsa? Para lazım.
  • 30-03-2025, 02:46:08
    #5
    gokanke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DeFacto gibi reklamları nasıl alacaktı taraf tutsa? Para lazım.
    Terörist dediği Ezhel bile şarkı çıkartıyor ''Kürdistan'ın başkenti İstanbuldur Ankara'dır'' diyen birinide desteklemiyorum bunuda belirtiyim
    Norm'un konseri hiç olmuyordu nerdeyse hükümet kültüryolu festivallerinde konser verdirtti değişti MEB müfredatına girdi birde Bu sebeplerdende olabilir