Adamın o kadar Çıktık Yollara Şarkısı var,100. yıl marşı var gidip bir tane bile story atmadı ''susmayın sanatçılar buydu işte kitleniz'' , ''beni dinler devrimci gençler''
Norm Ender fanlığımı bitirdim