• 10-08-2024, 21:41:02
    #1
    ArkadaÅŸlar merhaba.
    Panzehir (2014) filmini ilk çıktığında sinemada izleyip çok beğenmiştim.
    Henüz daha yeni John Wick (2014) izleme fırsatım oldu.
    Filmin senaryosu ve başrol karakter (saç şeklinden giyimine ve hikayesine kadar) Panzehir ile neredeyse aynı.
    Bizimkiler gene yapmış yapacağını kopyalamışlar diyecektim ama gördüm ki Panzehir John Wick'ten önceden çıkmış.
    John Wick'in dünya genelinde çok beğenilmesi ve buna karşın bizim insanımızın bu filme hiç destek çıkmaması beni çok üzdü.
    Ben bile sinemadayken filme indirimli diye girmiÅŸtim.
    Seyirci olmadığı için bilet fiyatlarını yarıya düşürmüşlerdi...
  • 10-08-2024, 22:14:06
    #2
    Bizim millet kaliteli işleri sevmez.Panzehir filmini beğenirim imkanlar dahilinde iyi film ama John Wick in birebir kopya çektiğini sanmıyorum.Bahsi geçen 2 yönetmende geçmişteki işlerden ilham almış olabilir.Sana bir youtube kanalı atıyorum.Oradaki kısa filmleri izle...


    https://www.youtube.com/@AhmetAtalayOfficial/videos
  • 10-08-2024, 22:16:28
    #3
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim millet kaliteli işleri sevmez.Panzehir filmini beğenirim imkanlar dahilinde iyi film ama John Wick in birebir kopya çektiğini sanmıyorum.Bahsi geçen 2 yönetmende geçmişteki işlerden ilham almış olabilir.Sana bir youtube kanalı atıyorum.Oradaki kısa filmleri izle...


    https://www.youtube.com/@AhmetAtalayOfficial/videos
    Birebir kopya değil elbette hocam ama büyük ölçüde benzerlik var. Panzehir filmi gerçekten de 2014'teki Türk sinemasına göre çok çok iyi bir filmdi. Harcadılar.