Arkadaşlar merhaba.
Panzehir (2014) filmini ilk çıktığında sinemada izleyip çok beğenmiştim.
Henüz daha yeni John Wick (2014) izleme fırsatım oldu.
Filmin senaryosu ve başrol karakter (saç şeklinden giyimine ve hikayesine kadar) Panzehir ile neredeyse aynı.
Bizimkiler gene yapmış yapacağını kopyalamışlar diyecektim ama gördüm ki Panzehir John Wick'ten önceden çıkmış.
John Wick'in dünya genelinde çok beğenilmesi ve buna karşın bizim insanımızın bu filme hiç destek çıkmaması beni çok üzdü.
Ben bile sinemadayken filme indirimli diye girmiştim.
Seyirci olmadığı için bilet fiyatlarını yarıya düşürmüşlerdi...