• 13-06-2009, 16:22:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    hep aynı sesi duyarmıyım diye
    uyanıyorum
    aşkım deyip her sabahı özlerim diye
    ayrılamıyorum


    sen ve senle giden herşeyi
    arıyacak buğulu gözlerim
    ve kuru dudaklarım
    gözlerini bakmalıyım,unutmamak için anılardan
    kalan son demleri

    sevmek ile başlayan cümlelere inat
    öznesinde bir "sen" varsın
    bu şehirde herkes kalpden yaralı
    unutmak için bir "ben" varım

    el ele tutuşupda
    gittigimiz çay bahçelerinde
    demli bir çayı yutup
    iyi ki varsın demelerinde
    ben dün bittim
    ayrılıpda gittigin o çay bahçesinde

    aşkım diye başlanamaz artık mesajlar
    bin bir güçlükle topladıgım harçlıklar
    olamaz 3-5 kuruş köntör parası
    artık değerinde değer vermeyi
    ögrenmeli
    ögrenimiyorsan sevmemeli
    yaptıklarını yıkmak tek cümle
    yıktıklarını onarabilmek senelerce
    anılarını ve seni unutmak bir ömür boyu sessizce



    yazdıklarım yaşadıklarımdır yada yaşayabilme ihtimalinde olabilecektir
  • 13-06-2009, 16:28:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    sen ve senle giden herşeyi
    arıyacak buğulu gözlerim
    ve kuru dudaklarım
    gözlerini bakmalıyım,unutmamak için anılardan
    kalan son demleri
    Ellerine ağzına sağlık.
  • 13-06-2009, 17:47:51
    #3
    Güzel yazmışsın kardeş, eline sağlık.
  • 13-06-2009, 17:53:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kral18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ellerine ağzına sağlık.
    teşekkür ederim.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel yazmışsın kardeş, eline sağlık.
    sağolun,devamı gelecek inşallah