hep aynı sesi duyarmıyım diye
uyanıyorum
aşkım deyip her sabahı özlerim diye
ayrılamıyorum
sen ve senle giden herşeyi
arıyacak buğulu gözlerim
ve kuru dudaklarım
gözlerini bakmalıyım,unutmamak için anılardan
kalan son demleri
sevmek ile başlayan cümlelere inat
öznesinde bir "sen" varsın
bu şehirde herkes kalpden yaralı
unutmak için bir "ben" varım
el ele tutuşupda
gittigimiz çay bahçelerinde
demli bir çayı yutup
iyi ki varsın demelerinde
ben dün bittim
ayrılıpda gittigin o çay bahçesinde
aşkım diye başlanamaz artık mesajlar
bin bir güçlükle topladıgım harçlıklar
olamaz 3-5 kuruş köntör parası
artık değerinde değer vermeyi
ögrenmeli
ögrenimiyorsan sevmemeli
yaptıklarını yıkmak tek cümle
yıktıklarını onarabilmek senelerce
anılarını ve seni unutmak bir ömür boyu sessizce
yazdıklarım yaşadıklarımdır yada yaşayabilme ihtimalinde olabilecektir