Yerli Plaka | 2000+6 Ceza - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yerli Plaka | 2000+6 Ceza
7
●
274
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanat
Yerli Plaka | 2000+6 Ceza
18-11-2023, 02:18:21
#1
SrdL
Kategori Moderatörü
Daha dün gibi yerli plaka albümü ana aradan geçen 17 yıl var. Var mı ceza-fancılar
https://youtu.be/n7_ObtKRZfA?feature=shared
18-11-2023, 02:20:41
#2
LETRX
Sevmem pek kendisini.
18-11-2023, 02:21:42
#3
adresecigkofte
Üyeliği durduruldu
SrdL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha dün gibi yerli plaka albümü ana aradan geçen 17 yıl var. Var mı ceza-fancılar
https://youtu.be/n7_ObtKRZfA?feature=shared
Yaşlandığımı hissettim hocam biranda 34 yaşında olsamda
18-11-2023, 02:23:28
#4
SrdL
Kategori Moderatörü
adresecigkofte adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaşlandığımı hissettim hocam biranda 34 yaşında olsamda
Maalesef yaşlanıyoruz şöyle bakınca kaç tane yaz mevsimi gördük ve kaç tane daha görebiliriz. Anın kıymetini bilmek lazım ☺️
18-11-2023, 02:24:59
#5
Emperor
Şarkı çıktığında kendime ait ilk arabam olan Ford Taunus ta çok dinlerdim . Şuan bazen çocuklarımlarla hala dinlerim
vay be ne çabuk geçmiş zaman 🥹
18-11-2023, 02:25:52
#6
Cooper34
Yt musicde halen favorilerim arasında. Sagopanın da 1-2 şarkısı var severek dinlediğim. Eskiden ikisine de üstad derdik, şimdi hiçbir şey yapmadıkları için üstadlıkları kalmadı. Özellikle ceza.
18-11-2023, 02:33:06
#7
TheSeth
Oldschooldan favorilerim Norm Ender,Pit10
18-11-2023, 02:33:36
#8
SunucumWEB
Yaşlanıyoruz ve bu benim hiç hoşuma gitmiyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler