• 18-11-2023, 02:18:21
    #1
    Kategori Moderatörü
    Daha dün gibi yerli plaka albümü ana aradan geçen 17 yıl var. Var mı ceza-fancılar

    https://youtu.be/n7_ObtKRZfA?feature=shared
  • 18-11-2023, 02:20:41
    #2
    Sevmem pek kendisini.
  • 18-11-2023, 02:21:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha dün gibi yerli plaka albümü ana aradan geçen 17 yıl var. Var mı ceza-fancılar

    https://youtu.be/n7_ObtKRZfA?feature=shared
    Yaşlandığımı hissettim hocam biranda 34 yaşında olsamda
  • 18-11-2023, 02:23:28
    #4
    Kategori Moderatörü
    adresecigkofte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşlandığımı hissettim hocam biranda 34 yaşında olsamda
    Maalesef yaşlanıyoruz şöyle bakınca kaç tane yaz mevsimi gördük ve kaç tane daha görebiliriz. Anın kıymetini bilmek lazım ☺️
  • 18-11-2023, 02:24:59
    #5
    Şarkı çıktığında kendime ait ilk arabam olan Ford Taunus ta çok dinlerdim . Şuan bazen çocuklarımlarla hala dinlerim vay be ne çabuk geçmiş zaman 🥹
  • 18-11-2023, 02:25:52
    #6
    Yt music’de halen favorilerim arasında. Sagopa’nın da 1-2 şarkısı var severek dinlediğim. Eskiden ikisine de üstad derdik, şimdi hiçbir şey yapmadıkları için üstadlıkları kalmadı. Özellikle ceza.
  • 18-11-2023, 02:33:06
    #7
    Oldschooldan favorilerim Norm Ender,Pit10
  • 18-11-2023, 02:33:36
    #8
    Yaşlanıyoruz ve bu benim hiç hoşuma gitmiyor.