Yt music’de halen favorilerim arasında. Sagopa’nın da 1-2 şarkısı var severek dinlediğim. Eskiden ikisine de üstad derdik, şimdi hiçbir şey yapmadıkları için üstadlıkları kalmadı. Özellikle ceza.