• 19-02-2022, 17:05:55
    #2
    anladım, her şey sensin...
  • 19-02-2022, 17:08:14
    #3
    Bu sarki beni KralTv izlediğimiz istediğimiz şarkı çıksın diye oylamayı takip ettiğimiz,nokia telefonlarimizin olduğu günlere götürüyor.Her seyin tadı eskiden vardi.
  • 19-02-2022, 17:08:58
    #4
    Masal olup yola devam mı etmeli?
    Ben kalpten sorumlu, aşka sorunluydum..
  • 19-02-2022, 17:13:09
    #5
    masal olup yola devam mı etmeli?
  • 19-02-2022, 17:24:49
    #6
    Yıpranmamış hayatlar, büyük hüzünler bekler..
  • 19-02-2022, 17:34:03
    #7
    emreayd6n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım, her şey sensin...
    Madaxell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sarki beni KralTv izlediğimiz istediğimiz şarkı çıksın diye oylamayı takip ettiğimiz,nokia telefonlarimizin olduğu günlere götürüyor.Her seyin tadı eskiden vardi.
    EmreGencaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masal olup yola devam mı etmeli?
    Ben kalpten sorumlu, aşka sorunluydum..
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    masal olup yola devam mı etmeli?
    ewir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıpranmamış hayatlar, büyük hüzünler bekler..
    Maşallah herkes şarkıyı seviyor ezbere biliyor aka kimse bir beğeni bile atmıyor şarkıya tamam