anladım, her şey sensin...
Bu sarki beni KralTv izlediğimiz istediğimiz şarkı çıksın diye oylamayı takip ettiğimiz,nokia telefonlarimizin olduğu günlere götürüyor.Her seyin tadı eskiden vardi.
Masal olup yola devam mı etmeli?
Ben kalpten sorumlu, aşka sorunluydum..
masal olup yola devam mı etmeli?
Yıpranmamış hayatlar, büyük hüzünler bekler..
Maşallah herkes şarkıyı seviyor ezbere biliyor aka kimse bir beğeni bile atmıyor şarkıya

tamam