emreayd6n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladım, her şey sensin...
Madaxell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sarki beni KralTv izlediğimiz istediğimiz şarkı çıksın diye oylamayı takip ettiğimiz,nokia telefonlarimizin olduğu günlere götürüyor.Her seyin tadı eskiden vardi.
EmreGencaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Masal olup yola devam mı etmeli?
Ben kalpten sorumlu, aşka sorunluydum..
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
masal olup yola devam mı etmeli?
ewir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıpranmamış hayatlar, büyük hüzünler bekler..
Maşallah herkes şarkıyı seviyor ezbere biliyor aka kimse bir beğeni bile atmıyor şarkıya tamam