• 03-02-2009, 09:47:04
    #1
    Nerdesin güzelim vakit geçiyor gel artık,
    Bekledim durdum yine yoksun yanımda,
    Ben çaresiz kaldım bu yalnız yollarda,
    Ölüyorum güzelim nerdesin kurtar beni.

    Yalnızlık dost oldu bu yolda artık bana,
    Kendimden vazgeçtim sen yoksun hala,
    Tek düşüncem sensin bu aylarda,
    Ölüyorum güzelim nerdesin kurtar beni.

    Toprak paklar beni bu saatden sonra,
    Gelmiyorsun madem gelme güzelim,
    Canımdanda vazgeçtim gelme daha güzelim,
    Ölüyorum güzelim kurtaramazsın artık beni.

    Özgür KÜÇÜK


    Arkadaşlar bende kendi çapımda birşeyler yazmaya çalışıyorum yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim.
  • 03-02-2009, 10:21:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yalnızlık dost oldu bu yolda artık bana,
    Kendimden vazgeçtim sen yoksun hala,
    Tek düşüncem sensin bu aylarda,
    Ölüyorum güzelim nerdesin kurtar beni.

    bu kıta çok güzel teşekkürler.
  • 03-02-2009, 10:26:31
    #3
    Teşekkürler Emrearici
  • 03-02-2009, 11:05:50
    #4
    Bir sakıncası yoksa sitemde yayınlamak isterdim.
  • 03-02-2009, 11:18:32
    #5
    Bende çok beğendim , tebrik ederim.
  • 03-02-2009, 11:29:11
    #6
    @ Cagi

    Ekleyebilirsin hocam hiçbir sakıncası yok

    @LincolnSamet

    Ben teşekkür ederim.