Konu
Ölüyorum güzelim...
03-02-2009, 10:21:35
#2
Emrearici
Üyeliği durduruldu
Yalnızlık dost oldu bu yolda artık bana,
Kendimden vazgeçtim sen yoksun hala,
Tek düşüncem sensin bu aylarda,
Ölüyorum güzelim nerdesin kurtar beni.
bu kıta çok güzel
teşekkürler.