• 05-03-2021, 10:59:36
    #2
    Elinize sağlık, benim kendi yorumum şöyle:
    Her şey çok büyük göründü gözüme, hani sanki ufak yazıları okumada zorluk çeken bireylerin fontları büyüttüğü gibi olmuş her şey.
    Iconların beyaz olması hoşuma gitti.
    Alt taraftaki 3 icon da çok büyük en azından sol ve sağdakiler küçülürse daha iyi olabilir bence.
    Saat de (Saat;Dakika) olarak büyük tarih üst kısımda bir tık küçük fontla daha güzel olabilir.
    Arada kalan wifi, batarya ve mobil data kısmı çok hoşuma gitti.
  • 05-03-2021, 11:18:37
    #3
    Metini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık, benim kendi yorumum şöyle:
    Her şey çok büyük göründü gözüme, hani sanki ufak yazıları okumada zorluk çeken bireylerin fontları büyüttüğü gibi olmuş her şey.
    Iconların beyaz olması hoşuma gitti.
    Alt taraftaki 3 icon da çok büyük en azından sol ve sağdakiler küçülürse daha iyi olabilir bence.
    Saat de (Saat;Dakika) olarak büyük tarih üst kısımda bir tık küçük fontla daha güzel olabilir.
    Arada kalan wifi, batarya ve mobil data kısmı çok hoşuma gitti.
    Anladığım kadarıyla şöyle düzenledim:
  • 05-03-2021, 11:29:05
    #4
    Hocam elinize sağlık benim gözümde 10 numara oldu, kullansaydım böyle kullanırdım
    Metini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık, benim kendi yorumum şöyle:
    Her şey çok büyük göründü gözüme, hani sanki ufak yazıları okumada zorluk çeken bireylerin fontları büyüttüğü gibi olmuş her şey.
    Iconların beyaz olması hoşuma gitti.
    Alt taraftaki 3 icon da çok büyük en azından sol ve sağdakiler küçülürse daha iyi olabilir bence.
    Saat de (Saat;Dakika) olarak büyük tarih üst kısımda bir tık küçük fontla daha güzel olabilir.
    Arada kalan wifi, batarya ve mobil data kısmı çok hoşuma gitti.