Hocam elinize sağlık benim gözümde 10 numara oldu, kullansaydım böyle kullanırdım
Elinize sağlık, benim kendi yorumum şöyle:
Her şey çok büyük göründü gözüme, hani sanki ufak yazıları okumada zorluk çeken bireylerin fontları büyüttüğü gibi olmuş her şey.
Iconların beyaz olması hoşuma gitti.
Alt taraftaki 3 icon da çok büyük en azından sol ve sağdakiler küçülürse daha iyi olabilir bence.
Saat de (Saat;Dakika) olarak büyük tarih üst kısımda bir tık küçük fontla daha güzel olabilir.
Arada kalan wifi, batarya ve mobil data kısmı çok hoşuma gitti.