• 22-01-2021, 23:49:13
    #1
    umarım beğenirsiniz

    https://www.youtube.com/watch?v=NVz8h02PHZg

    Koskoca istanbulda yaşıyorum fakat bulunduğum yer beylikdüzü olduğu için heryerden uzaktayım diyebiliriz. Yakınlarımda hiç stüdyo vs. birşey yok bir fırsat yokken hep bi parça yapmak hayalimdi şans eseri yakınlarımda bi homestudio bulup 3 sene önce başladım parça çıkarmaya ve hayatımın bi parçası oldu bu iş. Herkese tavsiyem kendinizi boşlukta hissettiğiniz an başvuracağınız bir meşgale olsun sanat olur spor olur hayvanları beslemek olur hiç farketmez ot gibi yaşadığımız şu dönemlerde bir rüzgara kapılıp kıpırdamak gerek
  • 22-01-2021, 23:54:46
    #2
    Sesini falan kalınlaştırırsan massaka gibi Efsane bir şey çıkar ortaya
    Başarılar bu arada
  • 22-01-2021, 23:55:28
    #3
    Bilinçlerini gasp et Bedene bürünmüş şeytandan illet Karaladım üstünü yoktan bi kinle Bulaşmasın mikrobun şu köşeyi kirlet . Tebrikler hocam
  • 22-01-2021, 23:56:00
    #4
    başarılar Hocam
  • 22-01-2021, 23:58:35
    #5
    Piyasadaki çoğu saçma müzikten daha iyi bir çalışma, yolunuz açık olsun başarılar.
  • 22-01-2021, 23:58:47
    #6
    DemirX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sesini falan kalınlaştırırsan massaka gibi Efsane bir şey çıkar ortaya
    Başarılar bu arada
    Scifi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilinçlerini gasp et Bedene bürünmüş şeytandan illet Karaladım üstünü yoktan bi kinle Bulaşmasın mikrobun şu köşeyi kirlet . Tebrikler hocam
    Burakozdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarılar Hocam
    Pinkmanes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasadaki çoğu saçma müzikten daha iyi bir çalışma, yolunuz açık olsun başarılar.


    Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim
  • 23-01-2021, 00:02:40
    #7
    Begendim👏💯
  • 23-01-2021, 00:30:12
    #8
    Güzel olmuş sadece bir tek nokteda bir şey söyleyeceğim altyapı müziği bazı noktalarda sesi çok bastırmış
  • 23-01-2021, 00:41:11
    #9
    Mix & Mastering konusu üzerinde durabilirsin + Rhyme ile ilgili kendine özgü değişik bir hiyerarşi ortaya çıkarabilirsin diye düşünüyorum. Emeğine ve kalemine sağlık