Parçamı umarım seversiniz :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Parçamı umarım seversiniz :)
9
●
104
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanat
Parçamı umarım seversiniz :)
1
2
23-01-2021, 00:48:26
#10
Palladium
Üyeliği durduruldu
Ses tonun çok genç gibi, bence biraz kalınlaştırman gerekiyor. Başarılar bu arada, çok beğendim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler