https://www.youtube.com/watch?v=TIFUFdRG7B8
Gökhan Özen'in yeni şarkısı. Her parçasını beğenmesem de bana "Resimler Hayaller" tadı verdi. Akşam iş dönüşü radyoda dinledim, sizlerle de paylaşmak istedim.
Firardayım!
4
●193
- 02-07-2020, 01:18:55Ezberimsin Dayanamam Sana Yine Muhtacım gibi deli parçaların tadını vermiyor artık ama yine de hiç fena değil. Belki de bizler şarkılara farklı anlamlar yüklüyoruzdur
Yeni nesil bilmez bunları reynmen dinlerler
- 02-07-2020, 01:22:27Baba cezaevinden firar ettim mermiye kafa atıyorumBerkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok be memur adamız 
Aynen katılıyorum hocam. Özellikle 90'lar benim için vazgeçilmez efsane dönemdir. 2000'lerin başında da güzel müzikler vardı.Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. sazan.avi mi diyem ne diyem? Mahmut mu diyem?tahatr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni nesil bilmez bunları reynmen dinlerler
