Konu başlığını görünce aklıma neler neler geldi
Baba cezaevinden firar ettim mermiye kafa atıyorum

Yok be memur adamız
Ezberimsin Dayanamam Sana Yine Muhtacım gibi deli parçaların tadını vermiyor artık ama yine de hiç fena değil. Belki de bizler şarkılara farklı anlamlar yüklüyoruzdur

Yeni nesil bilmez bunları reynmen dinlerler
Aynen katılıyorum hocam. Özellikle 90'lar benim için vazgeçilmez efsane dönemdir. 2000'lerin başında da güzel müzikler vardı.
Cezaevinden firar ettin sandım
2. sazan.avi mi diyem ne diyem? Mahmut mu diyem?