• 30-11-2019, 20:00:40
    #1
    Uzun zamandır şiir yazıyor ve seslendiriyorum. Sizlerle de paylaşmak istedim. Umarım bi'köşenize dokunabilmişimdir. İyi kalın.


    https://www.youtube.com/watch?v=T_YMwClo5OQ
  • 30-11-2019, 20:04:40
    #2
    "Susarak izliyorum kurduğum hayallerin yıkılışını."
  • 30-11-2019, 20:04:58
    #3
    Sesine, yüreğine sağlık dostum
  • 30-11-2019, 20:08:26
    #4
    Ben delirirken, dostlarım çok akıllılardı.



    https://www.youtube.com/watch?v=QVx_iHX6WVQ
  • 30-11-2019, 20:08:29
    #5
    Hocam şiirde satırları okurken yazı gibi değil de siz anlatıyormuşsunuz gibi okuyun. Bazı yerlerde duygu eksikliği var. Fon müziği dikkate almadan dinlediğinizde düz yazı gibi gelen yerler var. Eğer duyguyu verebilirseniz muazzam seslendirmeler yapabilirsiniz.
    Gayet güzel, bende beğendim
  • 30-11-2019, 20:09:36
    #6
    Sesine sağlık üstad...

    Yüreğime dokunmadın yıktın geçtin...
  • 30-11-2019, 20:16:06
    #7
    bizi bitirdin be
    eline sağlık
  • 30-11-2019, 20:16:03
    #8
    Yüreğine, sesine sağlık hocam.
  • 30-11-2019, 20:17:56
    #9
    Hocam daha öncede bir şiir paylaşmıştınız sanırım bir kaç yıl önce, oda iyiydi diye hatırladım. Elinize sesinize sağlık