Konu
İyiyim ben...
30-11-2019, 20:00:40
#1
Metehan
Uzun zamandır şiir yazıyor ve seslendiriyorum. Sizlerle de paylaşmak istedim. Umarım bi'köşenize dokunabilmişimdir. İyi kalın.
https://www.youtube.com/watch?v=T_YMwClo5OQ