İyiyim ben... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İyiyim ben...
13
●
365
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanat
İyiyim ben...
1
2
30-11-2019, 20:32:35
#10
saitelmas37
Yüreğine sağlık hocam.
Bende müsaadenle şuraya bi,
Yıllarım isimli şiirimi bıraktım.
https://youtu.be/PY9egSbVVC4
30-11-2019, 21:25:17
#11
Metehan
Değerli, güzel yorumlarınız için çoook teşekkür ederim.
30-11-2019, 22:44:59
#12
Salihu
Yüreğine sağlık
30-11-2019, 23:11:39
#13
Metehan
Salihu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yüreğine sağlık
Teşekkür ederim hocam.
14-12-2019, 17:03:50
#14
Metehan
Şiirin sonunda ki şarkıyı soran birisi vardı sanırım şimdi bulamadım onu. Yeni dönüş yapabildim, kusura bakmasın.
Buyrun:
https://www.youtube.com/watch?v=fBvD9jT9cD8
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler