Konu
İyiyim ben...
30-11-2019, 20:32:35
#10
saitelmas37
Yüreğine sağlık hocam.
Bende müsaadenle şuraya bi,
Yıllarım isimli şiirimi bıraktım.
https://youtu.be/PY9egSbVVC4