• 19-06-2017, 01:18:42
    #1
    Merhabalar, yeni kayıtlar aldıkca buradan paylaşıyorum arada sırada hatırlayanlar vardır belki. Umarım rahatsızlık vermiyorumdur. Sizlerin yorumları cidden benim için önemli. Olumlu, olumsuz yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim. Sözlerde bana ait.


    https://www.youtube.com/watch?v=9gy5lg2K3YM


    Ayrıca destek için sosyal medya hesaplarından paylaşabilirseniz beni çok mutlu edersiniz.

    YouTube kanalıma abone olursanız çok sevinirim.

    Şimdiden teşekkür ederim. Sevgilerimle.
  • 19-06-2017, 01:50:53
    #2
    Kurumsal PLUS
    Ses Etkileyici, Sözler biraz amatör olmuş .

    Üretmek güzeldir her zaman tebrikler.
  • 19-06-2017, 02:38:01
    #3
    Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ses Etkileyici, Sözler biraz amatör olmuş .

    Üretmek güzeldir her zaman tebrikler.
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam.
  • 21-06-2017, 02:59:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yüreğine sağlık dostum.
  • 21-06-2017, 05:00:30
    #5
    Yüreğine sağlık
  • 21-06-2017, 12:34:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sanırım bizlerin yorumlarını hafife alıyorsun sen kardeşim?
    Diyorum ki yt uzmanı onlarca arkadaşım var, neden bu işi profesyonel yapmıyorsun?
    Yt kanallarından adamlar binlerce dolar ödeme alıyorlar, sen halen forumlarda acaba diyorsun.
    Bak güzel @Metehaan; kardeşim tüm seslendirmelerini bir kanalda topla bunuda sosyal medyada kasalım, gör bak aylık ne kadar ödeme alacaksın.
    Forumlardan gelen izleme oranları düşük olur, zamanında bu sektörde zirveyi görmüş bir abin olarak sana tavsiyelerde bulunuyorum.

    DİPNOT;
    Son kez diyorum;
    Kendine ait eserleri seslendir, ama şu arka fon muziklerini degiştir hiç birisi hoşuma gitmiyor.
    Sonrasında tümünü bir kanala at gel bana seni bak kimlerle tanıştıracagım.

    Ben genede yüreğine sağlık diyorum.. yolun acık olsun kardeşim.

    İyi forumlar / iyiadam
  • 22-06-2017, 21:58:01
    #7
    Santra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüreğine sağlık dostum.
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüreğine sağlık
    Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    iyiadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım bizlerin yorumlarını hafife alıyorsun sen kardeşim?
    Diyorum ki yt uzmanı onlarca arkadaşım var, neden bu işi profesyonel yapmıyorsun?
    Yt kanallarından adamlar binlerce dolar ödeme alıyorlar, sen halen forumlarda acaba diyorsun.
    Bak güzel @Metehaan; kardeşim tüm seslendirmelerini bir kanalda topla bunuda sosyal medyada kasalım, gör bak aylık ne kadar ödeme alacaksın.
    Forumlardan gelen izleme oranları düşük olur, zamanında bu sektörde zirveyi görmüş bir abin olarak sana tavsiyelerde bulunuyorum.

    DİPNOT;
    Son kez diyorum;
    Kendine ait eserleri seslendir, ama şu arka fon muziklerini degiştir hiç birisi hoşuma gitmiyor.
    Sonrasında tümünü bir kanala at gel bana seni bak kimlerle tanıştıracagım.

    Ben genede yüreğine sağlık diyorum.. yolun acık olsun kardeşim.

    İyi forumlar / iyiadam
    Estağfurullah, aslında izlenmeden daha fazla sizlerin yorumlarını daha çok önemsiyorum. Yoksa buradan büyük bir izlenme gelmeyeceğini biliyorum. Şuan için sadece kendi yazılarımı seslendiriyorum hocam, tek bir kanalda topluyorum. Birazdan PM atacağım size, vakit ayırıp önem verdiğiniz için ayrıyetten teşekkür ederim.
  • 28-06-2017, 01:04:24
    #8
    @Metehaan iz bıraktın kardeşim
    yüreğine sağlık . . .
  • 06-07-2017, 06:56:52
    #9
    şiir okumak şarkı okumaktan daha zordur.
    dünyanın en dokunaklı şiir mısralarını kaleme döksen bile, vurguyu yapamadığın sürece düz bir satırdan ibaret.
    sözleri iyi ama baştan sona aynı tonda okuduğun için dinlemek yerine okumak daha duygulandırıcı oluyor.