Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Sanırım bizlerin yorumlarını hafife alıyorsun sen kardeşim?
Diyorum ki yt uzmanı onlarca arkadaşım var, neden bu işi profesyonel yapmıyorsun?
Yt kanallarından adamlar binlerce dolar ödeme alıyorlar, sen halen forumlarda acaba diyorsun.
Bak güzel
@Metehaan; kardeşim tüm seslendirmelerini bir kanalda topla bunuda sosyal medyada kasalım, gör bak aylık ne kadar ödeme alacaksın.
Forumlardan gelen izleme oranları düşük olur, zamanında bu sektörde zirveyi görmüş bir abin olarak sana tavsiyelerde bulunuyorum.
DİPNOT;
Son kez diyorum;
Kendine ait eserleri seslendir, ama şu arka fon muziklerini degiştir hiç birisi hoşuma gitmiyor.
Sonrasında tümünü bir kanala at gel bana seni bak kimlerle tanıştıracagım.
Ben genede yüreğine sağlık diyorum.. yolun acık olsun kardeşim.
İyi forumlar / iyiadam
Estağfurullah, aslında izlenmeden daha fazla sizlerin yorumlarını daha çok önemsiyorum. Yoksa buradan büyük bir izlenme gelmeyeceğini biliyorum. Şuan için sadece kendi yazılarımı seslendiriyorum hocam, tek bir kanalda topluyorum. Birazdan PM atacağım size, vakit ayırıp önem verdiğiniz için ayrıyetten teşekkür ederim.