Blacberry R10 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Blacberry R10
2
●
556
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanat
Blacberry R10
07-05-2013, 11:37:27
#1
talipzor
Evet arkadaşlar şok haberi sizlerle paylaşıyorum :
Blackberry'in ismini forumumuzdan özenipte koyduğu R10 modeli yakında piyasaya çıkacakmış. Anlaşılan o ki Blackberry forumumuzun marka tanınırlığından faydalanmak istiyor.
07-05-2013, 22:02:24
#2
SwarTLine
bende gördüm haberlerde
Blackberry r10 çıkıyormuş Radminin bi parmagı varmı acaba
07-05-2013, 22:03:33
#3
Faggo
Üyeliği durduruldu
Gold'lara belej olsun aga.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler