• 07-05-2013, 11:37:27
    #1
    Evet arkadaşlar şok haberi sizlerle paylaşıyorum :
    Blackberry'in ismini forumumuzdan özenipte koyduğu R10 modeli yakında piyasaya çıkacakmış. Anlaşılan o ki Blackberry forumumuzun marka tanınırlığından faydalanmak istiyor.
  • 07-05-2013, 22:02:24
    #2
    bende gördüm haberlerde Blackberry r10 çıkıyormuş Radminin bi parmagı varmı acaba
  • 07-05-2013, 22:03:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Gold'lara belej olsun aga.