Konu
Blacberry R10
07-05-2013, 11:37:27
#1
talipzor
Evet arkadaşlar şok haberi sizlerle paylaşıyorum :
Blackberry'in ismini forumumuzdan özenipte koyduğu R10 modeli yakında piyasaya çıkacakmış. Anlaşılan o ki Blackberry forumumuzun marka tanınırlığından faydalanmak istiyor.