• 05-11-2007, 20:53:28
    #1
    Şimdi gördüm bugun " phoenix " nickli arkadaşımızın doğum günüymüş

    Bende açayım dedim hayırlı, umutlu, mutlu yıllar dilerim..

    Doğum günün kutlu olsun.
  • 05-11-2007, 21:03:08
    #2
    Doğum günün kutlu olsun abi.nice senelere...
  • 05-11-2007, 21:06:02
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    doğum günün kutlu olsun phoenix

    seni tanımam ama doğum günün kutlamak için post açıldığına göre iyi birsin
  • 05-11-2007, 21:08:18
    #4
    _D.m.X_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğum günün kutlu olsun phoenix

    seni tanımam ama doğum günün kutlamak için post açıldığına göre iyi birsin
    Yok bende tanımıyorum.
    Dikkatimi çekti açılmamış.Rütbeli bir arkadaş hemide
    O yüzden erkek uşağı dedim bi yeri felan şişmesin diye açtım
    Şaka tabiki bu kısım.
    Başkalarının onu düşünmesi onu mutlu edecektir herkes gibi
  • 05-11-2007, 21:09:10
    #5
    nice mutlu yıllara phoenix
  • 05-11-2007, 21:09:33
    #6
    tRn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok bende tanımıyorum.
    Dikkatimi çekti açılmamış.Rütbeli bir arkadaş hemide
    O yüzden erkek uşağı dedim bi yeri felan şişmesin diye açtım
    Şaka tabiki bu kısım.
    Başkalarının onu düşünmesi onu mutlu edecektir herkes gibi
    iyi dfüşünmüşsün kardeş..
    bu sayede senin ne kadar iyi bi insan oldğunu öğrenmiş olduk fenamı
  • 05-11-2007, 22:02:51
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Nice senelere.
  • 05-11-2007, 22:09:44
    #8
    Yusuf abi iyidir iyi
  • 05-11-2007, 22:17:12
    #9
    happy birthday yusuf abi