tRn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok bende tanımıyorum.
Dikkatimi çekti açılmamış.Rütbeli bir arkadaş hemide
O yüzden erkek uşağı dedim bi yeri felan şişmesin diye açtım
Şaka tabiki bu kısım.
Başkalarının onu düşünmesi onu mutlu edecektir herkes gibi
iyi dfüşünmüşsün kardeş..
bu sayede senin ne kadar iyi bi insan oldğunu öğrenmiş olduk fenamı